HellO gLeeks!

HellO! Jag och Emmy har bestämt att göra en gLee blogg!
Vi kommer att skriva om gLee bara för att det är världens awsomest program som någonsin funnits!

Nu vet ju ni inte vilka jag eller Emmy är så...
Here you got!

Namn: Amanda *last name*
Ålder: 13 snart 14
Idoler: Chirs Colfer, Dianna Agron, Kevin McHale, Lea Michele, Taylor Swift, Selena Gomez, Miley Cyrus, Lady Gaga, Demi Lovato och Amy Lee

Hatar: Amy Diamond, Twilight, Kristen Stewart, Justin Bieber, Techno och Josefin Craaford. 
Älskar: GLEE!!!!!!!!!!!!!
Födelsedag: 11 Maj
Favoritfilm: Titanic, Alla Hp, Romeo and Juliet, Ella Enchanted, En Prinsessans Dagbok 1 o 2, Hannah Montana The movie och Raise your voice.
Favoritlåt: Just nu... Party in the Usa och You belong with me.

Namn: Emmy *last name* 
Ålder: 14
Idoler: Chris Colfer, Dianna Agron och Lea Michele
Hatar: Josefin Craaford, Techno, Amy Diamond och Justin Bieber.
Älskar: gLee!!!
Födelsedag: 31 Januari
Favoritfilm: Titanic, Avatar och Music and Lyrics m.f
Favoritlåt: Your Guardian Angel och Keep Holding On
Favoritbok: Twilight böckerna.

Okej det var lite fakta i alla fall..

Okej lite om gLee då..
Så 13 April börjar gLee i America...
Frågan är...
NÄR BÖRJAR DET HÄR?!?!?
Jag håller på att bli galen!!
Det första avsnittet kommer att heta Hello..

Okej jag ska försöka ta reda på mer...

HEJDÅÅÅÅÅ!!!!!!!

Btw... Om nån kommenterar nåt taskigt om att Miley Cyrus står på min idol lista....
Då tycker jag synd om er O_O

Baii baii!!!

Kommentarer
Postat av: ElinaFTW

As häftig header!!! eller vad det nu heter.. -.-

elin är ju fett gryyym! :O

2010-03-22 @ 22:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0