The Power of Madonna

HellO!

Okej jag måste säga att The power of Madonna avnsittt var det bästa på hela säsong 1!
Hittils i alla fall!

Låtar som var med var:

4 Minutes (Bäst!)

Like a prayer

Like a virgin

Express your self

Bordeline

Vouge

What it feels like for a girl


Som jag sa var 4 Minutes bäst eftersom äntligen Kurt och Mercedes fick en solo låt!
Vouge och Like a prayer var också jättebra!

Men när avsnittet var slut kände jag liksom ett slags lyckorus hahaha!
Nä men det var verkligen otroooligt bra! 
Och idag kommer det ett till! 
MÅSTE SE!

Skriver när jag har sett det! 


bilder på The power of Madonna avsnittet!


4 Minutes



Express yourself



Like a virgin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0